PROMOTII DE IARNA: PANA LA -70% REDUCERE LA PRODUSE SELECTATE

Haibike SDURO FULLNINE 8.0 testată puternic în Bucegi!

Electrica Haibike SDURO FULLNINE 8.0 a fost recent testată într-o tură lungă de mtb în munţii Bucegi. Traseul ales a fost unul care înconjoară complet masivul montan. Cu o lungime de peste 100 km şi diferenţă de nivel de peste 3200 m, traseul este unul extrem de solicitant atunci când este făcut pe o bicicletă normală. Redactorii de la revista Freerider.ro au testat bicicleta pe acest traseu, dorind să vadă dacă cu un mtb asistat electric este mai uşor. 

foto Andrei Brebulet

Răspunsul a fost suprinzător, întrucât tura nu a fost cu mult mai uşoară. Însă beneficiul real este altul. Cu un astfel de mtb electric aproape oricine poate face astfel de traseu greu, la final de zi efortul depus fiind aproape la fel de mare ca al celor care au fost pe mtb normal. Ideea este că pentru cei cu mai puţin antrenament, astfel de trasee sunt complet inaccesibile. Acum însă, chiar şi cei mai puţin antrenaţi pot participa la excursii de nivel epic.

În această tură, cu o lungime de 105,6 km şi 3.231 m diferenţă de nivel, redactorul Freerider.ro care a testat bicicleta a consumat puţin peste 4000 kCal. Este o valoare mare, pe care o obţii deobicei când pedalezi pe bicicletă normală.

De asemenea şi mtb-ul electric Haibike SDURO FULLNINE 8.0 a fost special pregătit pentru o astfel de excursie lungă, întrucât bicicleta poate fi echipată cu o baterie suplimentară, care îi măreşte considerabil autonomia.

Cei doi acumulatori, care însumează o capacitate de 1125 Wh, oferă în cel mai economic mod de pedalare, peste 300 km autonomie. Totuşi, ţine cont de faptul că atunci când urci, autonomia va scădea. De asemenea, autonomia scade şi dacă alegi un mod de asistenţă mai puternic. Practic, dorinţa de a “trişa”, de a face mai puţin efort, este ţinută în frâu de autonomia care devine din ce în ce mai mică dacă şi tu vrei să depui din ce în ce mai puţin efort.

Însă în această tură de peste 100 km, care a inclus şi traversarea vârfului Omu aflat la altitudinea de 2505 m, al 6lea cel mai înalt vârf din România, cele două baterii au fost suficiente.

Testul a fost un succes şi demonstrează că şi bicicletele electrice pot avea autonomie suficientă pentru a face o tură chiar foarte serioasă, peste munţi şi traversând văi, ajutând ciclistul atunci când terenul devine prea dificil pentru antrenamentul său.