Politica de plata

Modalitatile de plata la www.kerobike.ro sunt urmatoarele:

Cum platesc?

Puteti plati astfel in diferite modalitati, dupa cum urmeaza:

1. Plata la livrare (cash/ramburs):

  • Trimitem colete cu plata ramburs doar pentru produse cu valoarea cuprinsa intre 100 – 5000 lei, la facturi mai mari de 5000 Lei, se recomanda plata cu virament bancar.
  • Plata se face la curier in momentul primirii produsului, clientul va achita si taxa de expediere pentru produsele la care in specificatii nu se mentioneaza “Livrare Gratuita”.
  • Pentru anumite produse se accepta numai plata in avans prin virament bancar, (ex. produse aflate la promotie, produse care se aduc pe baza de comanda…)

2. Plata cu card (Mobilpay):

Dupa confirmarea sumei respective pe contul firmei SC Kero Bringa SRL, se trimite marfa catre client cu firma de curierat.

3. Plata cu OP:

Plata prin ordin de plata se poate efectua in contul firmei, mentionate mai jos:

Beneficiar: SC Kero-Bringa SRL

CUI: RO10681538

Registrul Comertului: J19/215/1998

UNICREDIT TIRIAC ODORHEI

Cont LEI IBAN UNICREDIT: RO52 BACX 0000 0003 6443 1000

*Pregatirea comenzii va incepe dupa confirmarea platii respective pe contul firmei Kero Bringa SRL, si pachetul va fi trimis cu curieratul rapid catre client.

*Nota: va rugam sa scrieti detaliile comenzi (numar comanda, numele si prenumele etc.) la detalii plata.

Toate platile se vor face in LEI, moneda nationala a Romaniei.

Produsele se livreaza, in limita stocului disponibil.


Eticheta stoc:

Toate produsele noastre din webshop (www.kerobike.ro) dispun de un anumit status pentru stoc:

1. în stoc (mai mult de 3 produse):

Atunci când un produs dispune de această etichetă, înseamnă că acesta se află în posesia noastră, putând fi livrat clientului într-un timp foarte scurt, de la finalizarea comenzii.

2. Stoc disponibil: 1 sau 2 buc:

Atunci când un produs dispune de această etichetă, înseamnă că acesta se află în posesia noastră numai ultimele 1 sau 2 bucăți pe stoc, putând fi livrat clientului într-un timp foarte scurt, de la finalizarea comenzii.

Dacă nu putem să onorăm comanda, clientul va fi anunțat în e-mail sau prin telefon.

3. Disponibil la comandă (Livrare: 1-30 zile):

Orice produs ce dispune de această etichetă este disponibil în stocul unuia dintre furnizorii noștrii, putând fi oferit 1-30 zile lucrătoare.

4. Disponibil la comandă (Livrare: 1-8 zile):

Orice produs ce dispune de această etichetă este disponibil în stocul unuia dintre furnizorii noștrii, putând fi oferit 1-8 zile lucrătoare.

5. Stoc Furnizor (Livrare: 1-15 zile):

Orice produs ce dispune de această etichetă este disponibil în stocul unuia dintre furnizorii noștrii, putând fi oferit 1-15 zile lucrătoare.

6. Stoc epuizat: 

Orice produs ce dispune de această etichetă înseamnă că acesta a fost prezent în webshop, dar nu știm dacă primim pe stoc sau nu!

Excepție: se poate întâmpla că nici furnizorul nostru nu are anumite produse pe stoc, aceea nici noi nu putem să onorăm comanda plasată (clientul va fi informat în email sau prin telefon)!

Dacă unul sau mai multe produse au alt status decât În stoc sau Stoc disponibil: 1 sau 2, metoda de plată cu card NU este disponibil, deoarece există produse care nu avem pe stoc și nu putem să onorăm comanda întreagă, puteți să selectați din metodele de plată disponibile!

Dacă scoateți din comandă produsul cu status Disponibil la comandă (…), va apare opțiunea plată cu card și puteți să finalizați comanda respectivă: